search

Kjøpsvilkår

Vi som nettbutikk ønsker å gi våre kunder topp kundeservice.

1. FORBRUKERKJØPSLOVEN:

Utdrag § 1. Representant som opptrer i næringsvirksomhet er solidarisk ansvarlig med selgeren for dennes forpliktelser dersom ikke forbrukeren blir gjort uttrykkelig oppmerksom på at representanten bare opptrer som mellommann og ikke er solidarisk ansvarlig med selgeren. Ansvaret gjelder ikke når selgeren selv opptrer i næringsvirksomhet.

2. Handle i nettbutikken:

Her har vi beskrevet kjøpsprosessen slik at du alltid kan føle deg trygg når du handler på nett.

  • Orienter deg om produktene
  • Velg ønskede produkter
  • Legg i handlevognen
  • Velg frakt og leveringsalternativ
  • Se over bestillingen
  • Gå til betaling med Klarna
  • Motta ordrebekreftelse

3. Angrerett

Alle varer leveres med 14 dagers full returrett. Hvis varen skal returneres må du enten være registrert i våre systemer eller ha kvittering. Du som kunde må stå for fraktomkostninger tilbake til vårt lager i Drammen dersom misnøyen skyldes andre ting enn feil eller mangler. Ta alltid kontakt med kundeservice på tel: 94 18 19 80 før retur av varer. Evt send en e-post til: [email protected].

4. Reklamasjon

Hvis du har fått varer som er feks. transportskadet eller noe lignende er det viktig at du tar bilder av skadene og sender e-post til [email protected] slik at reklamasjons avdelingen raskest mulig kan ta tak i saken.

Dette må skje innen 7 dager etter mottatt vare.

5. Personvern

Personvernerklæring for Barnerommet kan leses her

6. Tvister

Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan du bringe saken inn for Forbrukerrådet i nærheten av der du bor. Alle tvister skal løses etter norsk rett. Bringes saken inn for domstolene, skal den avgjøres i ditt (kjøperens) verneting, det vil normalt si i nærheten av der du bor.

Trustpilot